FAQ
YEC's forretningsmodel
Hos YEC, sammensætter vi et team af studerende, krydret med en mere erfaren projektleder. Dette gør at vi kan holde en flat rate pris på 600 DKK i timen.
Hos YEC er der to kriterier vi vurderer landets dygtigste studerende. Den første er karakterer. Men da vi mener at de sjældent kan stå alene, vurderer vi altid på tidligere bedrifter, samt en intern test. På baggrund heraf, mener vi at kunne prale med at have landets dygtigste studerende.
Hos YEC, sammensætter vi et team af studerende, som støttes af en projektleder med +15 års erfaring i konsulentbranchen. Dette sikrer en høj kvalitet, kontinuitet, samt en mere strømlinet kommunikation.
Vi er velfunderet i det kommercielle. Med vores databaserede tilgang, er vi i stand til at udføre komplekse analyser, samt indhente relevant data.
Vores arbejdsproces
1
Opstart
Samarbejdet starter altid ved et opstartsmøde, hvor vi gennemgår metode, proces og deadlines for projektet.
2
Udførsel
YEC udfører herefter opgaven med løbende statusmøder med relevante medarbejdere.
3
Afrapportering
Ved deadline afrapporterer YEC resultaterne fysisk på en workshop. Dertil overelveres resultater altid i form af en dybdegående rapport.
4
Implementring
Hvis resultaterne lægger op til ændringer, så bidrager YEC gerne med hjælp til implementeringen.
Tag fat I os ved spørgsmål

Niels Christian Krabbe
nk@yec.dk
+45 20 62 51 61

Jacob Schjørring
js@yec.dk
+45 40 17 43 33